Vse cevi in fitingi -
- GARANCIJA 10 LET.
Življenska doba 50 let plus!
Z vami ing. Simon Zorin.
Ste v varnih rokah!
Splošni pogoji
Splošni pogoje poslovanja najdete v spodnjih rubrikah. Za želeno informacijo kliknite na ustrezno povezavo:
Garancija
Splošni pogoji garancije
Garancija pri nakupu cevi in fitingov Aquatechnik je 10 let in začne veljati z dnem prodaje, kar dokazujete z računom. Garancije vam žal ne moremo upoštevati v sledečih primerih:
- če je potekel garancijski rok,
- če je instalacija nepravilno izvedena,
- če je izvajalec uporabljal neoriginalno orodje in material,
- če so bile cevi in fitingi vgrajeni v nasprotju s proizvajalčevimi navodili in katalogi,
- če so bile cevi in fitingi pred instalacijo poškodovani iz malomarnosti ali nepazljivosti (segrevanje z odprtim plamenom, izpostavljenost UV žarkom, uporaba nekalibriranih ali koničnih navojev, udarci, padci …),
- če je instalacija delovala nepravilno, če je prišlo do okvare ogrevalnih naprav, če je bil pritisk v instalaciji višji od dovoljenega, če je bil medij preveč agresiven, če je prišlo do zmrzali tekočine v cevi, sabotaže …,
- če ni bil izveden tlačni preizkus, kot je naveden v Tehničnih navodilih.
Zavarovalna vsota
Zavarovanje je veljavno za primer škode, kot posledica originalno (proizvodno) poškodovanih cevi ali fitingov, za vsako instalacijo do višine zneska 1,5 mio €.
Uveljavljanje garancije
V primeru, da izvajalec opazi tovarniško napako, mora o tem obvestiti Brown Bear Team d.o.o. oz. trgovca, kjer je blago kupil. Napaka mora biti preverjena s strani podjetja Aquatechnik, neustrezni del instalacije pa mora biti testiran v laboratoriju podjetja Aquatechnik in v pristojnih institucijah. Ko je ugotovljen razlog poškodbe, izvajalec oceni stroške nastale z napako in jih dobi povrnjene.
POZOR! Če se pri testiranju izkaže, da je napako povzročil izvajalec, bo le ta nosil vse stroške povezane z zgoraj navedenim postopkom preverjanja!
Kako se izogniti neupravičeni reklamaciji
Spodnja navodila prikazujejo postopke na katere je potrebno paziti, da ne pride do nesreč ali do nepravilnega ravnanja s termoplastičnimi materiali.
1. Termoplastični materiali so zelo občutljivi na nizke temperature okolice (od + 5°C in navzdol), ki lahko povzročijo večjo napetost materiala in posledično večjo občutljivost cevi in fitingov. Močni udarci ali padci na gradbišču so glavni vzrok za poškodbe za katere ni kriv proizvajalec.
2. V kolikor obstaja nevarnost zmrzovanja tekočin, je potrebno cevi v celoti izprazniti.
3. Cevi in fitinge skladiščimo v pokritih prostorih, ki niso izpostavljeni direktni sončni svetlobi. Dolgotrajno izpostavljanje lahko namreč poškoduje proizvode, in sicer tako, da povzroči hitrejše staranje cevi in fitingov.
4. Materiali izdelkov, ki so opisani v tehničnem priročniku, so kompatibilni z vsako vrsto vode, ki se uporablja v vodovodnih instalacijah, ogrevanju in klimatizaciji. Če želite le-te uporabljati za druge namene ali v povezavi z agresivnimi tekočinami, vam svetujemo, da se posvetujete z zastopnikom, ki bo posredoval vaše povpraševanje v Aquatechnikov laboratorij.
5. Vsi pripomočki za delo se dobavljeni v brezhibnem stanju. Svetujemo vam, da pred začetkom dela preverite njihovo delovanje in jih občasno servisirate (vsaj enkrat na leto).
6. Ustrezno popravilo orodja lahko jamči le proizvajalec.
7. V primeru popravila ali menjave mehanskih delov mora uporabnik orodje poslati pooblaščenemu zastopniku ter pojasniti zahtevo ali morebitno poškodbo. Aquatechnik sprejme samo material in naprave, ki jih pošlje zastopnik.
8. Aquatechnik ne prevzame nobene odgovornosti za:
- spoje nastale z uporabo orodij, fitingov ali cevi drugih proizvajalcev,
- malomarno uporabo materiala in delo s pokvarjenimi napravami,
- nesreče, ki so jih povzročili drugi delavci na gradbišču,
- napačna dimenzioniranja kakršnihkoli instalacij.
Vračilo naročenega artikla
Če z naročenim artiklom niste zadovoljni, ga lahko brez pojasnil v roku 15 dni na vaše stroške vrnete na naš naslov: Brown Bear Team d.o.o., Gmajna 16, 1236 Trzin. Artikel mora biti nepoškodovan in v originalni embalaži. V nasprotnem primeru prodajalec ni dolžan vzeti blago nazaj.
Plačilo
Načini plačila
Na osnovi naročila boste prejeli predračun oziroma račun. IPlačilo lahko izvedete s:
- plačilom na TRR,
- plačilom s kartico (POS terminal) ,
- gotovinskim plačilom ob prevzemu.
Sprejemamo kartice BA Maestro, MasterCard in Visa. Plačilo na obroke ni možno. V primeru plačila ob prevzemu, vrednost nakupa, skupaj s poštnino plačate kurirju, ki vam paket dostavi.
Cene
Vse cene objavljene na spletni strani so v € brez DDV.
Dodaten popust
Dodaten popust vam priznamo ob nakupu večjih količin blaga.
Dostava in prevzem pošiljke
Hitro, kjerkoli v Sloveniji
Dostava pošiljk v Sloveniji je načeloma izvršena v 1 dnevu. Danes oddate naročilo, jutri je izdelek že pri vas! Le 1 % naročil je dostavljen v 2 dneh. V kolikor vaša pošiljka zamuja, nas pokličite in skupaj bomo preverili kje se vaša pošiljka nahaja. V sobotah dostavlja samo Pošta Slovenije.
Preverjena zanesljivost
Dostavo izvajamo s pomočjo partnerjev, logističnimi podjetji, ki so vredna zaupanja in imajo vso potrebno infrastrukturo za varno in hitro dostavo. Naša partnerja sta Pošta Slovenije in TNT.
Stroški dostave in prevzem
Stroški dostave za naročila pod 50 € krije kupec. Stroške dostave poravnate ob prevzemu pošiljke. Kurirju pa poravnate tudi vrednost nakupa, če seveda blaga niste plačali že predhodno po predračunu.
OSTALO
Odgovornost ponudnika
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah že pri oddaji naročila. V kolikor se pogoji spremenijo po oddaji naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse objavljene fotografije izdelkov so simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka, temveč so ti navedeni ob fotografiji in nazivu izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, varovanju osebnih podatkov in druge predpise na področju Republike Slovenije. Ponudnik se zavezuje vzdrževati učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter v primeru pritožb kupca le-tega napotiti na ustrezno osebo v podjetju, ki bo pritožbo rešila. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato si ponudnik prizadeva morebitne spore reševati sporazumno.
Izključna sodna pristojnost
Kadar sporazumna rešitev spora med kupcem in ponudnikom ni mogoča, je za rešitev spora izključno krajevno pristojno sodišče po vsakokratnem sedežu ponudnika. Določba prejšnjega odstavka se ne uporablja, če je kupec potrošnik.